Hry pro charitu aneb co se dá rychle vytvořit
Hry mohou nejen zabíjet nudu a u některých i mozkové buňky. Přesvědčit se o tom snaží po celém světě spousta lidí. Vývojáři například vytváří hry pro charitu! Ne, že by lidé bez domova hráli jejich hry levněj, jejich vývojem však získávají peníze právě pro ty, kteří to potřebují. Zrovna teď se dá sledovat online vývoj hry za 60 hodin. Vývojářem je MOJANG, autor Minecraftu.
Ještě než vám ukážu ten avizovaný stream, mrkněte se, jaké hry se vlastně dají v takto krátkém časovém úseku vytvořit. V Praze byla totiž koncem ledna soutěž právě ve hrách, které přímo na místě dokáží programátoři 48 hodin. Všechny hry měly společné téma Uroboros.
A teď tedy slibovaný MOJANG a jeho kamarádi a souboj s časem. Chvílemi je pohled na ně, chvílemi na jejich práci a výtvory. Video nelze hodit přímo na web, nicméně link je tady:
http://www.humblebundle.com/
Mrkněte, že jen za prvních 8 hodin tam lidé poslali přes 80 tisíc dolarů. To je hodně slušné. I podle frekvence chatu to sleduje asi velká spousta fanoušků z celého světa.
Parádní, ani jsem netušil, že něco takového existuje.