Gamester - counter strike portal


deníček pana profesora 5.díl

17 Srp 2011

Díl pátý: sexistická reklama

Proč se na tom billboardu ta krásná žena v prádle tolik tulí k tomu kuřecímu řízku? To je jedno. Musím si ho koupit.

Denně narážím na internetu na články, ve kterých se lidé pozastavují nad tím, kam až hodlají firmy v reklamách zajít. Všude samá nahá žena, nebo svalnatý muž. Proč využívají přitažlivých žen a mužů k prodeji svých produktů, které třeba vůbec nemají nic společného s polonahými, případně úplně nahými těly?

Nepracuji v žádné reklamce, ale i tak můžu říct, z pohledu uživatele, že je to ten nejjednodušší způsob, jak zvýšit prodej výrobku. 

Proč se ta krásná bruneta v prádle válí na kapotě toho sporťáku na billboardu, který Vás vybízí, abyste koupili ojetý vůz v jednom autobazaru? Asi žádný normální člověk by k nim pro auto nešel, ale jako chlap, nepodívejte se na krásnou polonahou ženu. Prodejci jde o to, aby ve Vás navodil pocit, že nákupem vozu u nich získáte obdiv takovéto krásné ženy. Bohužel v mém podání jde spíše o nutkání koupit daný sportovní vůz kdekoli jinde. Je jasné, že kdyby ženu položili na Astru z roku 98, tak by to působilo tak nějak divně. Ještě kdyby ta Astra měla prorezlé blatníky. Radši si to nepředstavovat.

Takže trošku špatný příklad. Logicky ale platí asi toto. Pokud se využije přitažlivé ženy pro prodej výrobku, který slouží především mužům, tak je to právě za účelem vytvoření představy, že nákupem produktu si můžeme získat srdce takovéto ženy. Přeci podle té fotky je vidět, že krásné ženy ten výrobek milují. Takže si koupím Iphone, nadupanou káru, protože o to přece tyhle ženy stojí a já stojím o tyhle ženy. To je přece více než jasné.

Trochu komicky pak ale vypadají reklamy na různé služby. Ta nahá žena se opírá o tu křivou zeď jen proto, že bude Vaše, pokud si doma necháte od této firmy postavit stejně křivou zeď, jako je na billboardu. Už se vidím jak jdu večer po práci do baru, nebo do klubu a první krásné ženě řeknu, že mi kurník stavěl Novák se synem. určitě se mnou hned půjde domů.

Nejsem žena, takže nemůžu mluvit o tom, jak to vidí ženy, přecijen všechny tvrdí, že uvažují jinak, než muži. Přesto si dovolím tvrdit, že reklamy využívají přitažlivosti opačného pohlaví i pro prodej přípravků určených k užívaní ženami. Je jasné, že si svalnatého muže nezískáte nákupem speciálního, svítícího tampónu, ale pokud budete prát v tom pracím prášku, který sousedka pořád tahá s sebou i na volejbalový zápas, nebo pokud si budete barvit hlavu barvou, kterou vyrábí parta rasistů, tak určitě získáte podobného šarmantního mladíka. 

Ještěže ta Tučková na tu nudapláž šla, jinak by snad její teta prodala o dvě točené méně. Nebo jiné úspěšné parodie na tento reklamní tah? Vždy se dobře bavím u reklamy, po které bych mohl vonět i jako Váš muž. Víte o které mluvím? To je reklama, která se nebojí říct, o čem ty reklamy opravdu jsou a jak mají fungovat. Svalnatý černoch a teď ho srovnávejte s manželem. Obecně se u nás za prototyp manžela domácího považuje gaučák s batohem na přídi, pivem v jedné ruce a novinami v ruce druhé. Hned máte co porovnávat. Přesto dokonalou parodií na tyto reklamy je reklama na zmrzlinu, kterou určitě vymyslela žena. ne snad proto, aby se mohla dívat na skupinu zpocených svalnatých a opálených zemědělců, ale aby se tak nějak odlehčeně vysmála reklamám na auta, mobily a jinou elektroniku, na kterou lákají nahé ženy.

Nakonec jsou tu ještě reklamy, které jsem si osobně nazval "ždímačky". Ty tu jsou od toho aby Vás donutili nakoupit drahý produkt pod záminkou, že po opakovaném užití budete vypadat jako on, či ona z reklamy. Ať už jde o elektrické klepače břišních svalů, nebo toaletní vody za tisíce, které "voní" stejně jako sprej ze supermarketu za 69,90. Budete se divit, ale přidávám sem i reklamy na holící strojky pro ženy a jim podobné. Nejde jen o to, že možná budu mít stejně hladké nohy, jako ta žena v televizi, ale budu jí tak nějak celkově podobná. Proč by jinak do těch reklam dávali modelky? Každá žena chce být krásná, tak tam přece flákneme nějakou všeobecně přitažlivou a už máme podvědomě nastartovanou myšlenku, že ta žiletka ze mě oholením tří chloupků na nohou udělá celkově přitažlivější ženu. Omyl.

Pokud Vám tedy vadí všudypřítomné nahé ženy na krajnicích silnic (ty co tam stály předtím aspoň šli v noci, nebo za špatného počasí domů), tak se nebojte, že brzy zmizí. Naopak, bude jich pořád přibývat, protože jsou a budou nejlepším reklamním tahem. Maximálně se s měnícím se vkusem lidí bude měnit jejich typ. Přesto tam pořád budou ležet v prádle ikdyž bude 30 pod nulou a budou vás lákat na nákup topení s vlastním malým jaderným reaktůrkem.

  |     |   Autor: Majaaczek

Obrázek uživatele PetaCZ

Kazdy den jezdim kolem reklamy na bazar s lyzemi.
http://bombalyze.cz/templates/bomba/img/fbg_blank.gif


Obrázek uživatele 4154

Reklamy ignoruju, ale pekna prodavacka na me funguje.

   

PUBLIC: 6 / 16
de_dust2
217.112.171.103:27015 Připojit přes Steam
AIM: 0 / 10
fy_poolparty
217.112.171.103:27016 Připojit přes Steam
Deathmatch: 0 / 20
de_dust2
217.112.171.103:27017 Připojit přes Steam
GunGame: 0 / 16
gg_mz_egyptian
217.112.171.103:27019 Připojit přes Steam
AWP: 0 / 10
awp_infernal2004
217.112.171.103:27020 Připojit přes Steam
Paintball: 0 / 16
cs_paintball
217.112.171.103:27022 Připojit přes Steam
TeamSpeak 3: 0 / 512 ts3.gamester.cz:9987 Připojit na TeamSpeak 3 server
Internetové připojení serveru zabezpečuje společnost AVONET.
Servery jsou umístněny přímo na velkokapacitní lince ve Zlíně, čímž je zajištěna stabilita a rychlá odezva herních serverů.



RSS kanál

Syndikovat obsah

Doporučujeme


Facebook a Twitter

gamester je na facebooku

Follow gamester_cz on Twitter


Credits

Gamester.cz je český portál nejen o legendární hře Counter Strike.


Author: PetaCZ
Design: www.ondrejcarda.com
CMS: Drupal založený na Nitobe

© 2006 Gamester.cz
Jakékoliv kopírování obsahu webu včetně převzetí či šíření článků je bez souhlasu autorů zakázáno.