Gamester - counter strike portal


Ohlédnutí za Crysis - velká recenze

Jestli je mezi vámi někdo, kdo ještě nikdy neslyšel o Crysis, musel být posledních 5 let naprosto izolován od civilizace. Jak jinak by se dalo vysvětlit, že by vám unikla hra, která od svého původního vydání v roce 2007 naplnila snad všechna svá očekávání a stala se nejúspěšnější hrou své doby? Jak by vám mohla uniknout hra, která získala v roce 2008 ocenění za nejlepší first-person střílečku a také ocenění za nejlepší grafické zpracování?

 

Jestli je tomu opravdu tak, a tuto revoluční hru jste neviděli ani z rychlíku, pojďte se ponořit do jejího epického příběhu, ve kterém rozhodně nechybí pořádná dávka akce, vzrušení, překvapení a perfektní grafiky.
 

Než se však pustíme do příběhu samotného, řekneme si něco o tom, jak Crysis vlastně vznikl a kdo se na jeho vzniku podílel.

Výrobcem je německé studio Crytek, které už má za sebou hry jako je Far Cry, všechny díly Crysis (Crysis, Crysis Warhead a Crysis 2), Warface a nejnovější Ryse (exkluzivně pro Xbox 360). Vydavatelem Crysis je Alectronic Arts. Crytek vyvinul pro tuto hru nový engine, který nese název CryEngine 2. Ve své době patřil k nejrealističtějším na světě. Po vydání Crysis 2 ho vystřídal CryEngine 3, který jednoznačně posunul grafickou laťku do nejvyšších míst.

 
V úvodu jsem kypřil bohatými plusy, takže bych měl asi připomenout nějaké zápory, co? Tak upřímně – Crysis pro mě nemá žádný mínus. Ani jeden, opravdu. Jestli mi nevěříte, tím tuplem máte další důvod si hru odzkoušet.
Je tady ještě jedna věc, která nemůže zůstat opomenuta, a to je nanooblek, se kterým vás nyní detailně seznámím.
Je to zázrak moderního válečnictví. Novinka, která dělá z perfektně vycvičených amerických vojáků téměř neporazitelné stroje na smrt. Je to však věc, která nestojí zrovna pár dolarů, proto nosí nanooblek pouze ti nejlepší a nejschopnější. Rozhodně se však utracené miliardy Americe vyplácí.

Nositel nanoobleku má k dispozici čtyři funkce, které z něj dělají nadčlověka:

- Brnění – pancéřový kompozit z karbonu a nanovláken - chrání svého nositele vůči kulkám, střepinám z granátů, ohni, mrazu… zkrátka před vším, co by jej mohlo zranit nebo zabít (nevydrží však věčně – jeho funkce kolísá s každou kulkou, která vás zasáhne – to platí samozřejmě i pro granáty, popálení apod. – ale nezoufejte, brnění se vám opět dobíjí, pokud tedy nejste pod nepřátelskou palbou).
- Rychlost - oblek zvyšuje celkovou rychlost - nejvíce využijete určitě běh (rozhodnete-li se sprintovat, budete opravdu hodně rychlí, ale vydrží vám to jen pár krátkých sekund. Proto se sprint v režimu rychlosti hodí převážně k rychlému úniku od nepřítele. Při delším přesunu využijete spíše normální běh, než sprint. Takhle se vám energie z obleku nebude snižovat a zároveň poběžíte rychleji, než při sprintu bez režimu rychlosti). Dále můžete např. rychleji házet granáty, nebo nedat šanci nepříteli v pěstním souboji.
- Síla - umožní vám přeskočit vysoké zdi, útočit na nepřítele ze střech domů – zkrátka tam, kde by obyčejný člověk potřeboval žebřík, se vy dostanete jediným skokem. Dále můžete uchopit např. popelnici a mrštit ji po nepříteli, hodit jej vysoko do vzduchu, nebo mu zasadit takovou ránu, že odletí několik metrů. 


Tato schopnost se ve hře velice hodí a nutně ji budete potřebovat v postupu takřka všemi misemi.
- Neviditelnost – stejně jako u předchozích dvou režimů vypojí brnění (takže vás hned první kulka může nepříjemně zranit – na to je třeba dávat pozor), ale zato vám zase umožní doslova zmizet a procházet se těsně kolem nepřátel bez toho, aby si vás všimli. Taky se ale po určitém čase vybije a opět vás je možno spatřit. Po pár sekundách se však energie znovu naplní a vy se můžete znovu zneviditelnit (režim neviditelnosti se do hry opravdu hodí a dovoluje vám přepadat nepřítele pokaždé z jiného místa). 


 

Tohle však není vše. Nanooblek vám také umožňuje po nějakou dobu dýchat pod vodou, je schopen vás udržet při životě, jste-li vážně zraněni (to však neznamená, že je vás nemožné zabít) a většinu zranění během chvíle ošetří tak, že po nich není asi stopy, k dispozici je také zabudovaný taktický dalekohled, kterým má dva režimy přiblížení a můžete si jím označit nepřátele, kteří se vám poté zobrazí na displeji. Oblek má v sobě samozřejmě také zabudovanou vysílačku, noční vidění a jako poslední věc, která se vám bude taky v jediné misi setsakra hodit, jsou trysky.

 

Nyní už tedy přejděme k příběhu, který se podle mého řadí mezi ty nejlepší. Ostatně, obrázek si udělejte sami ;)


Celý děj se odehrává ve fiktivní budoucnosti v roce 2020, kdy se podivné anomálie z vesmíru projeví jako neidentifikovatelné létající předměty poté, když dopadanou do Filipínského moře na Lingshanovy ostrovy. Na místo je vyslán americký archeologický tým IAS, aby oblast prozkoumal a pokusil se tyto zřejmě mimo-zemské objekty nalézt. Místo toho však odhalí tajemný artefakt v rozpálené džungli ostrova, který následně okupují Severokorejští vojáci v čele s generálem Kjongem, který má zajistit, aby se Amerika záhadného nálezu nezmocnila. Z ostrova je evakuováno veškeré obyvatelstvo a najednou jako by se po výzkumnících slehla zem. Tohle se Americe samozřejmě nelíbí, a sedm dní později již k ostrovu směřuje letadlo s pěti členy elitního týmu speciálních sil nesoucí název Raptor, který má za úkol archeology najít a zachránit a zároveň se pokusil nevyvolat mezinárodní konflikt. Nejsou to však ledajací vojáci. Kromě toho, že vypadají jako jedna velká hrouda svalů a jsou to jedni z nejlépe vycvičených mužů světa, nesou na sobě (jak jsem již výše zmínil) nanooblek, který z nich dělá opravdu neohrožené bojovníky.

Členové Raptor týmu:

Poručík Jack „Nomád“ Dunn - hlavní postava, za kterou budete hrát a zažijete snad nejlepší dobrodružství vůbec. Jeho tvář není ve hře na rozdíl od zbytku týmu nikde vidět, což mě docela mrzí. Na netu jsem ale přesto našel jeho portrét. 

Major Laurence „Prorok“ Barnes - velitel Raptor týmu, hráči dává většinu rozkazů a rad. Také má kontrolu nad autodestrukcí nanoobleku když jeho nositel umře, aby nepadl do nepřátelských rukou. 

Seržant Michael „Psycho“ Sykes - jako správný Brit používá v situacích, kdy chce vyjádřit svůj ostrý nesouhlas slova typu "hovadina“. Už ze začátku hry si ho oblíbíte jeho vtipnými poznámkami. Navíc je to velký sympaťák. 

Seržant Harold „Azték“ Cortez - Azték je viděn jen v první misi, kde ho po pár minutách strávených na ostrově roztrhá nepřítel z cizího světa. 

Poručík Martin „Jester“ Hawker - Jester s vámi stráví stejně jako Azték pouze několik krátkých chvil v první misi, poté je zvednut vetřelcem a odnesen do neznáma. Váš tým ho nalezne o pár set metrů dál mrštěného o skálu. 

Po výskoku z letadla však do Nomáda něco podivného narazí a znemožní mu tak otevřít padák. Nanooblek však kompenzuje část nárazu a vy přežijete.
Jak už jste mohli číst o pár řádku výš, Azték a Jester jsou zabiti mimozemšťany (hra je vlastně celá navržena tak, aby vám při některých strašidelných, až hrůzu nahánějících momentech naskákala husí kůže a lezl mráz po zádech – není to sice žádné paranormal aktivity, věřím však, že to stejně jako u mě splní svůj účel i u vás) a vám nezbývá, než otřeseně pokračovat v získávání informací a pomalém postupu ostrovem.

Příběh je sem tam proložen pěknými videi, které myslím si úspěšně vyvolávají pocit, že se koukáte na nějaký akční hororový film. Zvláště se mi líbí video na začátku druhé mise, když s Prorokem kráčíte džunglí a náhle ho něco přímo před vámi chňapne a odtáhne pryč – stejně jako Jestera, zatímco Psycho je od vás vzdálen na hony, jelikož odvádí do bezpečí archeoložku, která byla držena v místní škole jako rukojmí a vy jste ji s pomocí Michela zachránili.
Nomád je zdrcen ztrátou velitele, neztrácí však hlavu a vydává se sám vstříc nepřátelům v blízké vesnici. Postupně získá informace o místě vykopávek, kde byl nalezen tajuplný artefakt, který jsem zmiňoval na začátku. Jakmile se dostane na místo, zjišťuje, že to vlastně není artefakt, ale miliony let stará fosílie (16), kterou spustí vedoucí archeologického výzkumu, jehož na místě naleznete. Těsně před elektrickým výbojem z fosílie, který ho zabije, mluví s generálem Kjongem přes velké plátno (opět je to video), a vy se dovídáte, že se velitel korejských sil nachází uvnitř důlního komplexu pod obrovitou horou zhruba ve středu ostrova.

 Nomád poté opouští vykopávky a vydává se na místo, kde jej má vyzvednou letoun s vertikálním vzletem (VTOL). Netuší však, že tam na něj číhají čtyři Korejci v nanoobleku.

Ale nebyl by to Nomád, kdyby je nedokázal zlikvidovat. Poté oznámí tuto novinu majoru Stricklandovi, který mu od zmizení Proroka zadává úkoly. Líbil se mi jejich krátký rozhovor:
NOMÁD: „Stricklande, slyšíte mě? Nejsem tady jediný, kdo má na sobě nanooblek.“
STRICKLAND: „Já se na to vykašlu. Myslel jsem, že oni tuhle technologii ještě vůbec nemají.“
NOMÁD: „Nevím, jestli vám to zlepší náladu, ale ty jejich obleky vypadají jako z výprodeje.“
Poté nastoupíte do VTOLu, ve kterém se shledáte s Psychem. Společně s dalšími mariňáky jste dopraveni k přístavu. Jakmile se otevřou dveře nákladového prostoru, rozednívá se a vy jste svědky americké invaze na ostrov. Styl hry se rázem mění ze získávání informací na otevřený konflikt dvou mocností (přesně to, co původně Američané nechtěli)

Jakmile zneškodníte protiletadlová děla nepřítele, přidává se k vám opět Psycho, který vám pomůže vyčistit přístav od nepřátel. Následně jsou na ostrov dopraveny tanky a vy se musíte se svým parťákem rozloučit, jelikož se vydává na druhou stranu ostrova (Crysis Warhead). Pak usednete do tanku a s týmem Idaho vyjedete do travnatých plání, kde ani v nejmenším nechybí dost obrněnců a všudypřítomných korejských raketometčíků. Pomaličku se přibližujete k dolu, kde drží Kjong archeoložku Helenu Rosenthalovou.

Zatímco si v zápalu boje hledáte cestu k hoře, začíná se celý masiv rozpadat a odhalovat obrovskou mimozemskou loď. Hra svá tajemství odhaluje pomalu, ale jistě.
Postupně se prostřílíte až do dolu pod horou (a vlastně cizáckou lodí), ve kterém najdete a špehujete Kjonga. Náhle vás však překvapí dva zneviditelnění Korejci, kteří vás omráčí a dovlečou k jejich veliteli. V tomhle momentu nemůžete dělat nic, jelikož jste pevně drženi a váš nanooblek je vyřazen z provozu. Jediné, co můžete dělat, je přihlížet rozhovoru mezi Kjongem a Rosenthalovou. Korejský vůdce se domnívá, že objevili největší zdroj energie, jaký kdy na světě existoval a mohl by Koreji otevřít nekonečné možnosti. Proto archeology neuposlechne a odpálí nálože umístěné u vysoké „stavby“ s jakýmsi uzavřeným vchodem dovnitř. Ve skutečnosti je to samozřejmě vchod do mimozemské lodě, který zůstane téměř bez škrábnutí. Následuje smrtící elektrický výboj, který pozabíjí všechny, kromě vás, Kjonga a Heleny. Poté, co velitele Korejců zabijete, začne se všechno kolem vás bortit. Rosenthalová je zachráněná VTOLem, který vletí až dovnitř skalního komplexu. Pak je skalní průrva zavalena tak, že se jediným možným východem zdá pouze brána do cizácké lodě, která se náhle otevře.

Tady vás bude čekat pár pěkně strašidelných momentů a odkryje se vám tajemství miliony let staré spící lodi.

 Jakmile se dostanete opět na denní světlo, budete svědky úplného zmražení části ostrova a následné invaze vetřelců na ostrov. Z ráje se vzápětí stane zamrzlá pustina, která se táhne několik kilometrů před vámi. Váš úkol je jednoduchý – dostat se ke svým jednotkám a společně s nimi se z ostrova stáhnout na letadlovou loď USS Constuticion. 
Cestu budete mít znepříjemňovanou téměř neustálými nálety vetřelců a také párkrát narazíte na zmrzlé Korejce, či vaše vlastní vojáky. Kdo na sobě nemá nanooblek, nemá šanci v takovém mrazu přežít ani sekundu. Když se na vás vrhnou další nepřátelé, objeví se ta nejméně očekávaná pomoc - Prorok.
Má však poškozený nanooblek a každou chvílí mu v něm klesá energie. Po odražení útoku vám předá cizáckou zbraň, kterou se mu podařilo ukořistit a sám ozbrojen pistolkou vás následuje.
Poté, co sebe i svého velitele vyvedete z jakési „ledové kopule“, setkáte se s mariňáky na místě, kde je už zase všudypřítomná zeleň, voda, modravé nebe, ale hlavně přijatelné životní podmínky pro člověka bez nanoobleku. Následně zachráníte Rosenthalovou z vraku havarovaného VTOLu, která i s Prorokem odletí na letadlovou loď. Vy zůstanete a setkáte se s majorem Stricklandem v poslední evakuační zóně. Zatímco ji bude většina vojáků postupně opouštět, vy budete s pár jedinci a Stricklandem bránit vzlétající VTOLy. Záhy se objeví mohutný bojový stroj alienů (Hunter) , který se vám nepodaří zničit.

Proto nastoupíte do posledního letounu, a tady zmíním podruhé a naposled další rozhovor mezi Nomádem a Stricklandem:

STRICKLAND: „Zmizte odsud, chlapče, dokud máte ještě možnost!“
NOMÁD (nastoupí): „A co vy, pane?“
STRICKLAND: „Jsem mariňák, synu. Budu chodit po vodě, když bude třeba.“ 

Poté naskočí ke kulometu džípu a pálí na Huntera do té doby, než jej jedním máchnutím velkého mechanického „chapadla“ pošle na onen svět.
V předposlední misi se chopíte řízení VTOLu, jehož pilot byl chvíli předtím zabit. Než konečně opustíte ostrov, pořádně vám znepříjemní život snad všudypřítomní mimozemšťani a velice, velice špatné počasí doprovázené dvěma tornády.
Na letadlové lodi si můžete konečně oddechnout (ne na dlouho). Setkáváte se s Psychem, který na loď dopravil téměř mrtvého aliena ve speciálním kontejneru (Crysis Warhead), Rosenthalovou a Prorokem, který mluví „z cesty“ - prý se musí vrátit zpět na ostrov. A taky že po chvíli 'čmajzne' jeden VTOL a odletí k Lingshanu.
 Poslední děj je proložen několika videi. V jednom z těch nejdelších jste svědky odpálení jaderné nálože na ostrov (i přes varování Heleny Rosenthalové). Většina lidí na palubě očekává definitivní konec cizího nepřítele, stane se však pravý opak. Ledová kopule na ostrově po výbuchu atomovky masivně naroste a flotila je atakována velkým počtem nepřátel. Navíc je zjištěna ještě jedna věc – mimozemská loď na ostrově vysílá do galaxie M33 signál. Důsledkem je Crysis 2, tzn. invaze vetřelců z vesmíru, nikoliv z Lingshanu.

Nakonec zůstanete naživu pouze vy a Psycho s Helenou ve VTOLu. Budete muset zničit Huntera, který se dostal až na loď. To je však pouhá předehra k tomu, co přijde.
Jakmile se postaráte o Lovce, objeví se obrovská bitevní loď, která už je opravdový oříšek. Naštěstí vám bude před útokem nanooblek vylepšen pro boj s mimozemšťany, ale i tak nebude tohoto obra porazit snadné. Jestli se vám to podaří, to je už jen a jen na vás.
Každopádně se v poslední chvíli, kdy bude velikán padat na už tak dost poničenou letadlovou loď, zachráníte skokem do VTOLu.

Hra má otevřený a pro někoho možná i neočekávaný konec. Mě se však líbil, jako v podstatě všechno v Crysis.
V poslední scéně hry Psycho zachytí Prorokův signál vycházející z ostrova, takže se všichni tři rozhodnou, že mu poletí na pomoc. Hra končí záběrem na Nomáda a odlétající VTOL.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je jasné, proč se stal Crysis tak úspěšnou hrou.
Zadané úkoly můžete řešit více způsoby a hlavně po svém. Ve hře máte naprostou volnost, nikde není neviditelný zátaras nebo něco podobného, jako v jiných konkurenčních střílečkách. Můžete si také vybrat, jakým stylem budete hrou postupovat. Například, jestli projdete nepřátelskou vesnicí tak, aby si vám nikdo nevšiml – v režimu neviditelnosti, a poté budete pokračovat dál, nebo ono místo prostě vystřílíte do posledního nepřítele. Každý si bezpochyby zvolíte svou vlastní taktiku, která vám bude nejlépe vyhovovat. Crysis je navíc navržen tak, aby na hráče působil vysoce realisticky – prakticky cokoliv můžete uchopit. Od plastové láhve přes různé druhy zvířat až po popelnice, které můžete (jako prakticky všechno, co nedosahuje gigantických rozměrů) mrštit po nepříteli. I tu blbou petku mu můžete hodit do hlavy. Sice mu tím jen shodíte čepku nebo helmu, ale vylekáte ho tak jako tak.
Mě Crysis zaujal určitě nejvíc ze všech her vůbec, které jsem doposavad hrál. A že jich teda bylo! Každým dnem koukám na oficiální stránky Cryteku, který má teď v dubnu oznámit nový epický projekt, který prý řadí mezi to nejlepší, na čem kdy pracovali. Jelikož má Crysis 1 i Crysis 2 otevřený konec, s bušícím srdcem doufám, že se bude jednat o třetí díl této velice úspěšné ságy.
Na úplný závěr zde dodávám pro ty, kteří ještě Crysis nehráli a chtěli by si ho vyzkoušet hardwarové nároky:

Operační systém: Windows XP nebo Vista
Procesor: Intel Pentium 4 2,8 GHz pro XP (3,2 GHz pro Vista) nebo Intel Core 2,0 GHz pro XP (2,2 GHz pro Vista) nebo AMD Athlon 2800+ pro XP (3200+ pro Vista)
Operační paměť: 1 GB RAM pro Windows XP nebo 1,5 GB RAM pro Windows Vista
Místo na harddisku:
12 GB
Grafická karta: 256 MB RAM, alespoň GeForce 6800 GT nebo ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro pro Vista). (Notebookové verze těchto čipsetů mohou fungovat, ale nejsou podporovány.)
Integrované grafiky nejsou podporovány.

 

 

  |   Tags:   |   Autor: fish1s

Obrázek uživatele TriP

Pěknej článek, spousta čtení, ale hezky napsáno ;) . Sám jsem tuto hru taky hrál a úspěšně dohrál, stejně jako FarCry 1. Obě tyto hry mě dostlaly svou volností v řešení misí, jak píše fish1s. Není nic lepšího než si najít svojí taktiku. Propracovanost této hry byla opravdu fascinující. Crytek předvádí opravdu povedené tituly, jak po herní stránce, tak po grafické.


Obrázek uživatele Anonym

nice :-)


Obrázek uživatele stipec

Pěkný článek, snad se jich tu bude objevovat co nejvíce. :)


Obrázek uživatele DAngel

skvělý článek, je vidět že si na tom pracoval a že to není odfláknuté, skvělé


Obrázek uživatele Bajt

Pěkný a dlouhý, tak to má bejt. Crysis jsem nehrál ani jeden díl, ale jestli se dnes na noční budu hodně nudit, tak si tohle pročtu, abych věděl, zda-li ta hra za to stojí. :)


Obrázek uživatele dw4rF_cz

Recenze rozhodně dobrá! :) Možná bych jenom příště tolik nespoileroval příběh (aby bylo co objevovat :) a zaměřil se i na detailnější popsání herních mechanismů. A taky vedle hardwarových nároků (což je plus) třeba napsat na jaký sestavě jsi to hrál ty, a jak to na tý konfiguraci běhalo, pro lepší představu.

Ale jinak fajn čtení :)


Obrázek uživatele roxaNa

:))


Obrázek uživatele Bufo

Moc pěkné. Mooooc čtení, ale je vidět, že to fakt žereš a pohrál sis.
Hra je skvělá, ale hrál jsem jen první díl a datadisk. Dvojku nemám v CZ takže to zatím nehraju, ale určitě si to dám.

P.S. Místo psaní tady mi to sežeň v CZ :P


Obrázek uživatele fish1s

Díky všem.
Jinak dw4rfe díky, aspoň vím, co příště dodat, popřípadě ubrat ;)


Obrázek uživatele DAngel

možná co by mě ještě zajímalo že herní čas, za jak dlouho je to odehrané? :)


Obrázek uživatele fish1s

Abych to nějak shrnul, tak u mě to bylo tak asi 20 hodin... ale možná i víc... přesně fakt nevím :D


Obrázek uživatele rabbit

ku hre: je fakt nadupana, mam na steame dvojku a multiplayer sa neda porovnat s ziadnou inou MP hrou ci po grafickej stranke alebo po hratelnosti.
k recenzii: asi len tolko, ze nechapem naco pisat recenzie o 5 rokov starej hre. Samozrejme nechcem ta odradit, len by som privital recenziu niakej novej hry.

inak jednotka ma jeden minus a to ten, ze mi nesla nainstalovat na win7 ;)


Obrázek uživatele fish1s

Napsal jsem ji, protože je tady dost lidí, kteří Crysis ještě nehráli. Chci to tak nějak připomenout, nic víc .. a o nových hrách taky něco bude.. ;)


Obrázek uživatele Mrkva

pěkná recenze, asi si to znova zahraju :D


Obrázek uživatele juhelak

Já sem ted v pulce dvojky.. koupil sem si nedávno v nudy originálku..stala 299 kc v tescu takze pohoda..jednicka me bavila dost. nejvíc me tam sraly ty korejsky helikoptery nad hlavou, kterejch sem se zbavoval i hodinu nez mi dali pokoj :D
Fotky z trojky uz sou na netu..podle všeho to bude v New Yourku z kteryho se stal prales :)


Obrázek uživatele fish1s

Já o tom vím všechno, co vědět jde... i o trojce.. ;) :D Akorát škoda, že vyjde až na jaře v příštím roce.. tak snad to bude aspoň pořádně propracované, když si to tak vychvalujou :)


Obrázek uživatele ghost3r

Super, jsem rád, že jsem si přečetl recenzi na 5let starou hru a že jsem se dozvěděl celý příběh :). Hru jsem nehrál a ani nebudu, když znám příběh. Článek sice možná fajn, ale rozhodně bych tomu nedával hlavičku "Recenze" protože to dohromady s recenzí nemá nic společného. V tom článku je podle mě zbytečně moc informací na recenzi.
Kdyby to bylo vydáno jako blog, bude to asi vypadat líp než zde :)
Můj osobní názor, nic víc ;)


Obrázek uživatele Majaaczek

Takze:

1) chtelo by to pouvazovat o rozvrzeni obrazku, nebo ty mrnave uplne vypustit.

2) recenze to byla asi jen v jednom odstavci, takze pro me matouci nazev novinky.

3) žádný popis plusů a mínusů. Ne opravdu nejsem slepý, nejsou tam.

4) od 1/4 článku to není recenze ale walkthrough a v takovem pripade to v polovine clanku prestane bavit cist.

Hra pekna, ale forma recenze nedomyslena.

EDIT: donutil jsem se na to jeste podivat. Po walkthrough pokracuje zase nejaka ta recenze. jsou tam i pozadavky.

"Navíc je zjištěna ještě jedna věc – mimozemská loď na ostrově vysílá do galaxie M33 signál."

To je proboha informace o cem? :D Predpokladam, ze stale walkthrough, protoze do recenze je to informace nulova, nebo matouci.

Celkove mam z toho prepinani recenze, walkthrough, recenze divny pocit a v textu se ztracim. Jako clovek, ktery crysis nehral, mi prijde polovina clanku uplne zbytecna, ubijejici a neprehledna.

Timto moje pratelska kritika :)


Obrázek uživatele fish1s

tak snad to příště bude lepší...

   

PUBLIC: 6 / 16
de_dust2
217.112.171.103:27015 Připojit přes Steam
AIM: 0 / 10
aim_headshot
217.112.171.103:27016 Připojit přes Steam
Deathmatch: 0 / 20
de_dust2
217.112.171.103:27017 Připojit přes Steam
GunGame: 0 / 16
gg_woody
217.112.171.103:27019 Připojit přes Steam
AWP: 0 / 10
scout_ruins
217.112.171.103:27020 Připojit přes Steam
Paintball: 0 / 16
cs_paintball
217.112.171.103:27022 Připojit přes Steam
TeamSpeak 3: 0 / 512 ts3.gamester.cz:9987 Připojit na TeamSpeak 3 server
Internetové připojení serveru zabezpečuje společnost AVONET.
Servery jsou umístněny přímo na velkokapacitní lince ve Zlíně, čímž je zajištěna stabilita a rychlá odezva herních serverů.



RSS kanál

Syndikovat obsah

Doporučujeme


Facebook a Twitter

gamester je na facebooku

Follow gamester_cz on Twitter


Credits

Gamester.cz je český portál nejen o legendární hře Counter Strike.


Author: PetaCZ
Design: www.ondrejcarda.com
CMS: Drupal založený na Nitobe

© 2006 Gamester.cz
Jakékoliv kopírování obsahu webu včetně převzetí či šíření článků je bez souhlasu autorů zakázáno.