Gamester - counter strike portal


PAINTBALL 3on3 PRAVIDLA

  Gamester PAINTBALL 3on3 turnaj

 < Zpět na turnaj

PRAVIDLA:

  • turnaj se bude odehrávat systémem MR15
  • mapy pro tento turnaj: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train, de_plaka
  • pokud tým opustí zápas, je zápas automaticky zkontumován ve prospěch soupeře
  • zápas může být zahájen v počtu 2 hráčů v každém týmu, dohrán může být v počtu minimálně 2 v každém týmu
  • pokud hráč nedodá demo o které byl požádán, viz. screenshot s žádostí o demo, zápas skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
  • pokud nebudou dodány všechny screenshoty, ze zápasu po skončení každé strany (T strana, CT strana ) a screenshot statusu, zápas bude neplatný
  • pokud se jeden z týmů nedostaví na zápas do 10 minut po určeném čase, zápas automaticky skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
  • je zakázáno používat vlastní modely/skiny zbraní a hráčů
  • vítězný team vždy IHNED po skončení zápasu odešle všechny screenshoty ze zápasu (popřípadě žádost o demo) na mail turnaj@gamester.cz
  • demo o které budete požádání uploadujte na nějaký rozumný FREE hosting např.:sendspace.com, do komentářů k jednotlivým kolům uvedtě Váš nick, nick soupeře a link na stažení dema  

 

Nožíkové kolo

  • nožíkové kolo začně po tom, co jsou bě strany připraveny (ready, rdy) vypsaním KNIFE do chatu
  • nožíkové kolo se odehraje na jakékoliv mapě. Vítězný tým si pak volí mapu i stranu.
  • všichni hráči se sejdou na dohodnutém místě (většinou někde venku, kde je prostor)
  • je zakázáno před soupeřem utíkat a čekat až do konce kola. V takovém případě utíkající tým prohrává nožíkové kolo a stranu si vybírá soupeř
  • v nožíkovém kole je zakázáno střílet po soupeři. Tým, který zastřelí soupeře, prohrává nožíkové kolo a stranu vybbírá soupeřův tým

 

Průběh zápasu

  • před zahájením každého zápasu se hráči ujistí, zda jsou všichni připraveni
  • zápas začne po 3 restartech kola a vypsání ,,LIVE“
  • po skončení každé strany, jsou hráči povinni vytvořit screenshot s viditelným skóre
  • při pádu serveru se pokračuje za skóre, při kterém spadl server. Proto při lagu screenujte scoreboard. Pokud však k takové situaci dojde a nebyly odehrány alespoň 4 kola zápasu, začíná se od znova
  • ověřte si, že na serveru je opravu váš soupeř, se kterým máte hrát (dle nicku na rozpisu zápasů), aby se vám nějaký moula nenapojil na špatný server a vznikaly by zbytečné komplikace 

 

In-eye demo

  • každý z hráč, je povninný natáčet IE demo od začátku zápasu
  • požádaní hráči jsou povinni dodat záznam IE dema z mapy ve které o něj byli požádáni
  • žádost o demo nemusí obsahovat přesný nick hráče, avšak nesmí být zaměnitelný s jiným hráčem
  • příkaz pro nahrávání dema je: record nazev_dema (do konzole)
  • příkaz pro ukončená nahrávání dema je: stop
  • z důvodu plynulého průběhu turnaje jsou hráči povinni IHNED po skončení zápasu uploadovat demo, pokud o něj byli požádáni 

 

Přerušení zápasu (pauza)

  • každý tým má právo kdykoliv v průběhu zápasu na jednu pauzu o maximální délce 5 min
  • před pauzou musí žádající tým ve freezetimu upozornit druhý tým o následujícím přerušením hry a to o jedno kolo předem
  • příkaz pro spuštění pauzy bude upřesněn spolu se servery a jejich ovládáním
  • před skončením pauzy se hráč ujistí, zda je soupeř připraven 

 

MR15

Je to jednoduché, pokud si to zkusíte.
  1. O straně rozhodne nožíkové kolo, pokud se nedohodnete jinak
  2. Start zapasu začne po třech restartech (aby bylo evidentní, že začíná zápas) a vypsání do chatu slova LIVE
  3. Následně se odehraje 15 kol s jakýmkoli výsledkem. První strana tak může skončit například 15:0, 3:12 nebo 8:7.
  4. Následuje výměna stran a opět tři restarty a vypsání do chatu hesla LIVE.
  5. Nyní se hraje tak dlouho, dokud jeden z teamů nedosáhne celkem 16ti vítězství včetně první strany.

Příklad 1:
1. strana skončí 8:7. Zápas končí vítězně pro team, který získal osm bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne osmi bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhých sedm vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 9 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
 

Příklad 2:
1. strana skončí 4:11. Zápas končí vítězně pro team, který získal 11 bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne ve druhé straně 5 bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhé 4 vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 12 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
 
 
V případě remízy následuje prodloužení systémem MR3:
 
Příklad:

1. strana skončí 5:10 a druhá strana 10:5. Dosáhne se tedy výsledku 15:15 a znamená to remízu. V tom případě oba teamy zůstávají na stejné straně (CT/T) a dají se nové 3 restarty a začíná prodloužení. Odehrají se 3 kola s jakýmkoli výsledkem. Vymění se strany a hraje se do té doby, než jeden z teamů dosáhne vítězného čtvrtého bodu. Princip prodloužení je tedy stejný jako u MR15, jen se hraje ne do 16ti, ale do 4 vítězných bodů.

Po prodloužení získává vítězný tým 2 body, poražený tým 1 bod.

 

Používaní say 

  1. Je zakázáno využívat say k věcem jiným než týkajícím se průběhu zápasu. 
  2. Je zakázáno urážet soupeře či se chovat jakkoliv nevhodně. 
  3. Rasistické a národnostní podněty budou trestány obzvláště tvrdě 

Nedostavení se na turnaj

  • Team, který se registruje ale nedostaví se na turnaj, bude odměněn měsíčním banem na všechny Gamester servery. 

PRAVIDLA NEJSOU KONEČNÁ A MOHOU SE DO ZAČÁTKU TURNAJE ZMĚNIT.

 

 

   

PUBLIC: 6 / 16
de_dust2
217.112.171.103:27015 Připojit přes Steam
AIM: 0 / 10
fy_pool_suite
217.112.171.103:27016 Připojit přes Steam
Deathmatch: 0 / 20
de_dust2
217.112.171.103:27017 Připojit přes Steam
GunGame: 0 / 16
gg_mz_egyptian
217.112.171.103:27019 Připojit přes Steam
AWP: 0 / 10
awp_map2
217.112.171.103:27020 Připojit přes Steam
Paintball: 0 / 16
cs_paintball
217.112.171.103:27022 Připojit přes Steam
TeamSpeak 3: 1 / 512 ts3.gamester.cz:9987 Připojit na TeamSpeak 3 server
Internetové připojení serveru zabezpečuje společnost AVONET.
Servery jsou umístněny přímo na velkokapacitní lince ve Zlíně, čímž je zajištěna stabilita a rychlá odezva herních serverů.



RSS kanál

Syndikovat obsah

Doporučujeme


Facebook a Twitter

gamester je na facebooku

Follow gamester_cz on Twitter


Credits

Gamester.cz je český portál nejen o legendární hře Counter Strike.


Author: PetaCZ
Design: www.ondrejcarda.com
CMS: Drupal založený na Nitobe

© 2006 Gamester.cz
Jakékoliv kopírování obsahu webu včetně převzetí či šíření článků je bez souhlasu autorů zakázáno.