PAINTBALL 3on3 PRAVIDLA
Gamester PAINTBALL 3on3 turnaj
PRAVIDLA:
- turnaj se bude odehrávat systémem MR15
- mapy pro tento turnaj: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train, de_plaka
- pokud tým opustí zápas, je zápas automaticky zkontumován ve prospěch soupeře
- zápas může být zahájen v počtu 2 hráčů v každém týmu, dohrán může být v počtu minimálně 2 v každém týmu
- pokud hráč nedodá demo o které byl požádán, viz. screenshot s žádostí o demo, zápas skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
- pokud nebudou dodány všechny screenshoty, ze zápasu po skončení každé strany (T strana, CT strana ) a screenshot statusu, zápas bude neplatný
- pokud se jeden z týmů nedostaví na zápas do 10 minut po určeném čase, zápas automaticky skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
- je zakázáno používat vlastní modely/skiny zbraní a hráčů
- vítězný team vždy IHNED po skončení zápasu odešle všechny screenshoty ze zápasu (popřípadě žádost o demo) na mail turnaj@gamester.cz
- demo o které budete požádání uploadujte na nějaký rozumný FREE hosting např.:sendspace.com, do komentářů k jednotlivým kolům uvedtě Váš nick, nick soupeře a link na stažení dema
Nožíkové kolo
- nožíkové kolo začně po tom, co jsou bě strany připraveny (ready, rdy) vypsaním KNIFE do chatu
- nožíkové kolo se odehraje na jakékoliv mapě. Vítězný tým si pak volí mapu i stranu.
- všichni hráči se sejdou na dohodnutém místě (většinou někde venku, kde je prostor)
- je zakázáno před soupeřem utíkat a čekat až do konce kola. V takovém případě utíkající tým prohrává nožíkové kolo a stranu si vybírá soupeř
- v nožíkovém kole je zakázáno střílet po soupeři. Tým, který zastřelí soupeře, prohrává nožíkové kolo a stranu vybbírá soupeřův tým
Průběh zápasu
- před zahájením každého zápasu se hráči ujistí, zda jsou všichni připraveni
- zápas začne po 3 restartech kola a vypsání ,,LIVE“
- po skončení každé strany, jsou hráči povinni vytvořit screenshot s viditelným skóre
- při pádu serveru se pokračuje za skóre, při kterém spadl server. Proto při lagu screenujte scoreboard. Pokud však k takové situaci dojde a nebyly odehrány alespoň 4 kola zápasu, začíná se od znova
- ověřte si, že na serveru je opravu váš soupeř, se kterým máte hrát (dle nicku na rozpisu zápasů), aby se vám nějaký moula nenapojil na špatný server a vznikaly by zbytečné komplikace
In-eye demo
- každý z hráč, je povninný natáčet IE demo od začátku zápasu
- požádaní hráči jsou povinni dodat záznam IE dema z mapy ve které o něj byli požádáni
- žádost o demo nemusí obsahovat přesný nick hráče, avšak nesmí být zaměnitelný s jiným hráčem
- příkaz pro nahrávání dema je: record nazev_dema (do konzole)
- příkaz pro ukončená nahrávání dema je: stop
- z důvodu plynulého průběhu turnaje jsou hráči povinni IHNED po skončení zápasu uploadovat demo, pokud o něj byli požádáni
Přerušení zápasu (pauza)
- každý tým má právo kdykoliv v průběhu zápasu na jednu pauzu o maximální délce 5 min
- před pauzou musí žádající tým ve freezetimu upozornit druhý tým o následujícím přerušením hry a to o jedno kolo předem
- příkaz pro spuštění pauzy bude upřesněn spolu se servery a jejich ovládáním
- před skončením pauzy se hráč ujistí, zda je soupeř připraven
MR15
Je to jednoduché, pokud si to zkusíte.
- O straně rozhodne nožíkové kolo, pokud se nedohodnete jinak
- Start zapasu začne po třech restartech (aby bylo evidentní, že začíná zápas) a vypsání do chatu slova LIVE
- Následně se odehraje 15 kol s jakýmkoli výsledkem. První strana tak může skončit například 15:0, 3:12 nebo 8:7.
- Následuje výměna stran a opět tři restarty a vypsání do chatu hesla LIVE.
- Nyní se hraje tak dlouho, dokud jeden z teamů nedosáhne celkem 16ti vítězství včetně první strany.
Příklad 1:
1. strana skončí 8:7. Zápas končí vítězně pro team, který získal osm bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne osmi bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhých sedm vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 9 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
Příklad 2:
1. strana skončí 4:11. Zápas končí vítězně pro team, který získal 11 bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne ve druhé straně 5 bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhé 4 vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 12 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
V případě remízy následuje prodloužení systémem MR3:
Příklad:
1. strana skončí 5:10 a druhá strana 10:5. Dosáhne se tedy výsledku 15:15 a znamená to remízu. V tom případě oba teamy zůstávají na stejné straně (CT/T) a dají se nové 3 restarty a začíná prodloužení. Odehrají se 3 kola s jakýmkoli výsledkem. Vymění se strany a hraje se do té doby, než jeden z teamů dosáhne vítězného čtvrtého bodu. Princip prodloužení je tedy stejný jako u MR15, jen se hraje ne do 16ti, ale do 4 vítězných bodů.
Po prodloužení získává vítězný tým 2 body, poražený tým 1 bod.
Používaní say
- Je zakázáno využívat say k věcem jiným než týkajícím se průběhu zápasu.
- Je zakázáno urážet soupeře či se chovat jakkoliv nevhodně.
- Rasistické a národnostní podněty budou trestány obzvláště tvrdě
Nedostavení se na turnaj
- Team, který se registruje ale nedostaví se na turnaj, bude odměněn měsíčním banem na všechny Gamester servery.
PRAVIDLA NEJSOU KONEČNÁ A MOHOU SE DO ZAČÁTKU TURNAJE ZMĚNIT.