Gamester Turnaj 1on1 AWP pravidla
- turnaj se bude odehrávat systémem MR15
- začínající stranu pro každého hráče rozhodne nožíkové kolo
- v každém kole se odehrají jedna mapa, kterou zvolí admin turnaje
- pro finálový zápas a zápas o třetí místo, si každý hráč zvolí svou mapu a stranu
- pokud hráč opustí zápas, je zápas automaticky zkontumován ve prospěch soupeře
- pokud hráč nedodá demo o které byl požádán, viz. screenshot s žádostí o demo, zápas skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
- pokud nebudou dodány všechny screenshoty, ze zápasu po skončení každé strany (T strana, CT strana ) a screenshot statusu, zápas bude neplatný
- pokud se hráč nedostaví na zápas do 5 minut po určeném čase, zápas automaticky skončí kontumací ve prospěch druhého hráče
- na všech mapách je zákaz nakupování
- je zakázáno používat vlastní modely/skiny zbraní a hráčů
- vítězný hráč vždy IHNED po skončení zápasu odešle všechny screenshoty ze zápasu (popřípadě žádost o demo) na mail turnaj@gamester.cz
- demo o které budete požádání uploadujte na nějaký rozumný FREE hosting např.:sendspace.com, do komentářů k jednotlivým kolům uvedtě Váš nick, nick soupeře a link na stažení dema
Průběh zápasu
- před zahájením každého zápasu se hráči ujistí, zda jsou všichni připraveni
- zápas začne po 3 restartech kola a vypsání ,,LIVE“
- po skončení každé strany, jsou hráči povinni vytvořit screenshot s viditelným skóre
- Při pádu serveru se pokračuje za skóre, při kterém spadl server. Proto při lagu screenujte scoreboard. Pokud však k takové situaci dojde a nebyly odehrány alespoň 4 kola zápasu, začíná se od znova
- ověřte si, že na serveru je opravu váš soupeř, se kterým máte hrát (dle nicku na rozpisu zápasů), aby se vám nějaký moula nenapojil na špatný server a vznikaly by zbytečné komplikace
In-eye demo
- každý je povinen natáčet in-eye demo od začátku zápasu. Tolerují se max 3 chybějící kola.
- příkaz pro nahrávání dema je: record nazev_dema
- příkaz pro ukončená nahrávání dema je: stop
- z důvodu plynulého průběhu turnaje uploadujte IHNED po skončení zápasu demo. Od požádání soupeře o demo v komentářích turnaje máte lhůtu na dodání 10 minut. V případě nedodání v této lhůtě postupuje soupeř!
Přerušení zápasu (pauza)
- každý hráč má právo kdykoliv zápasu na jednu pauzu o maximální délce 5 min
- před pauzou musí hráč upozornit druhého hráče o následujícím přerušením hry a to o jedno kolo předem
- příkaz pro spuštění pauzy bude upřesněn spolu se servery a jejich ovládáním
- před skončením pauzy se hráč ujistí, zda je soupeř připraven
Mapy pro turnaj
- awp_india
- awp_gowenna
- awp_ruins
- awp_space
- aim_sk_awp
MR15
Je to jednoduché, pokud si to zkusíte.
1. O straně rozhodne nožíkové kolo, pokud se nedohodnete jinak
2. Start zapasu začne po třech restartech (aby bylo evidentní, že začíná zápas) a vypsání do chatu slova LIVE
3. Následně se odehraje 15 kol s jakýmkoli výsledkem. První strana tak může skončit například 15:0, 3:12 nebo 8:7.
4. Následuje výměna stran a opět tři restarty a vypsání do chatu hesla LIVE.
5. Nyní se hraje tak dlouho, dokud jeden z teamů nedosáhne celkem 16ti vítězství včetně první strany.
příklad 1: 1. strana skončí 8:7. Zápas končí vítězně pro team, který získal osm bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne osmi bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhých sedm vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 9 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
příklad 2: 1. strana skončí 4:11. Zápas končí vítězně pro team, který získal 11 bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne ve druhé straně 5 bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhé 4 vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 12 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.
Příklad 3 remíza : 1. strana skončí 5:10 a druhá strana 10:5. Dosáhne se tedy výsledku 15:15 a znamená to remízu. V tom případě oba teamy zůstávají na stejné straně (CT/T) a dají se nové 3 restarty a začíná prodloužení. To se odehrají 3 kola s jakýmkoli výsledkem. Vymění se strany a hraje se do té doby, než jeden z teamů dosáhne vítězného čtvrtého bodu. Princip prodloužení je tedy stejny jako u MR15, jen se hraje ne do 16ti, ale do 4 vítězných bodů.
PRAVIDLA NEJSOU KONEČNÁ A MOHOU SE DO ZAČÁTKU TURNAJE ZMĚNIT.