Gamester - counter strike portal


AWP 1on1 turnaj - pravidla

 

  • turnaj se bude odehrávat systémem MR15
  • začínající stranu pro každý tým rozhodne nožíkové kolo
  • pokud tým opustí zápas, je zápas automaticky zkontumován ve prospěch soupeře
  • pokud nebudou dodány všechny screenshoty ze zápasu po skončení každé strany, zápas bude neplatný
  • pokud se jeden z týmů nedostaví na zápas do 10 minut po určeném čase, zápas automaticky skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
  • na všech mapách je zákaz nakupování
  • je zakázáno používat vlastní modely/skiny zbraní a hráčů, povolené modely jsou:
    • Originální modely hráčů ( Steam / NS modely )
    • No Animation Models 
    • HighFPS Models v 1.03 ("Ballhead")
    • Condition-Zero Models
  • vítězný tým vždy IHNED po skončení zápasu odešle všechny screenshoty ze zápasu  na mail turnaj@gamester.cz
  • demo o které budete požádání uploadujte na nějaký rozumný FREE hosting např.:sendspace.com, do komentářů k jednotlivým kolům uvedtě Váš nick, nick soupeře a link na stažení dema
  • Je zakázáno použití jiných zbraní než AWP/pistols/knife

 

Průběh zápasu

  • před zahájením každého zápasu se hráči ujistí, zda jsou všichni připraveni
  • zápas začne po 3 restartech kola a vypsání ,,LIVE“
  • po skončení každé strany, jsou týmy povinni vytvořit screenshot s viditelným skóre
  • Při pádu serveru se pokračuje za skóre, při kterém spadl server. Proto při lagu screenujte scoreboard. Pokud však k takové situaci dojde a nebyly odehrány alespoň 4 kola zápasu, začíná se od znova
  • ověřte si, že na serveru je opravu váš soupeř, se kterým máte hrát (dle nicku na rozpisu zápasů), aby se vám nějaký moula nenapojil na špatný server a vznikaly by zbytečné komplikace

In-eye demo -

  • každý je povinen natáčet in-eye demo od začátku zápasu. Tolerují se max 3 chybějící kola.
  • příkaz pro nahrávání dema je: record nazev_dema
  • příkaz pro ukončená nahrávání dema je: stop
  • z důvodu plynulého průběhu turnaje uploadujte IHNED po skončení zápasu demo. Od požádání soupeře od demo v komentářích turnaje máte lhůtu na dodání 10 minut. V případě nedodání v této lhůtě postupuje soupeř!

 

Přerušení zápasu (pauza)

  • každý team má právo kdykoliv zápasu na jednu pauzu o maximální délce 5 min
  • před pauzou musí hráč upozornit druhého hráče o následujícím přerušením hry a to o jedno kolo předem
  • příkaz pro spuštění pauzy bude upřesněn spolu se servery a jejich ovládáním
  • před skončením pauzy se hráč ujistí, zda je soupeř připraven

Mapy pro turnaj

  • awp_india
  • awp_gowenna
  • awp_ruins
  • awp_space
  • aim_sk_awp
 

MR15

Je to jednoduché, pokud si to zkusíte.

1. O straně rozhodne nožíkové kolo, pokud se nedohodnete jinak
2. Start zapasu začne po třech restartech (aby bylo evidentní, že začíná zápas) a vypsání do chatu slova LIVE
3. Následně se odehraje 15 kol s jakýmkoli výsledkem. První strana tak může skončit například 15:0, 3:12 nebo 8:7.
4. Následuje výměna stran a opět tři restarty a vypsání do chatu hesla LIVE.
5. Nyní se hraje tak dlouho, dokud jeden z teamů nedosáhne celkem 16ti vítězství včetně první strany.

příklad 1: 1. strana skončí 8:7. Zápas končí vítězně pro team, který získal osm bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne osmi bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhých sedm vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 9 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.

příklad 2: 1. strana skončí 4:11. Zápas končí vítězně pro team, který získal 11 bodů ve chvíli, kdy sám dosáhne ve druhé straně 5 bodů, aby byl součet vítězných kol teamu 16. Druhý team, který měl pouhé 4 vítězství z první strany, musí dosáhnout ve druhé straně 12 vítězství (aby měl celkem 16) a to dříve, než 16ti dosáhne soupeř.

Příklad 3 remíza : 1. strana skončí 5:10 a druhá strana 10:5. Dosáhne se tedy výsledku 15:15 a znamená to remízu. V tom případě oba teamy zůstávají na stejné straně (CT/T) a dají se nové 3 restarty a začíná prodloužení. To se odehrají 3 kola s jakýmkoli výsledkem. Vymění se strany a hraje se do té doby, než jeden z teamů dosáhne vítězného čtvrtého bodu. Princip prodloužení je tedy stejny jako u MR15, jen se hraje ne do 16ti, ale do 4 vítězných bodů.

PRAVIDLA NEJSOU KONEČNÁ A MOHOU SE  DO ZAČÁTKU TURNAJE ZMĚNIT.

 

   

PUBLIC: 6 / 16
de_dust2
217.112.171.103:27015 Připojit přes Steam
AIM: 0 / 10
warztec
217.112.171.103:27016 Připojit přes Steam
Deathmatch: 0 / 20
de_dust2
217.112.171.103:27017 Připojit přes Steam
GunGame: 0 / 16
gg_sauna
217.112.171.103:27019 Připojit přes Steam
AWP: 0 / 10
sniperwar2
217.112.171.103:27020 Připojit přes Steam
Paintball: 0 / 16
cs_paintball
217.112.171.103:27022 Připojit přes Steam
TeamSpeak 3: 17 / 512 ts3.gamester.cz:9987 Připojit na TeamSpeak 3 server
Internetové připojení serveru zabezpečuje společnost AVONET.
Servery jsou umístněny přímo na velkokapacitní lince ve Zlíně, čímž je zajištěna stabilita a rychlá odezva herních serverů.



RSS kanál

Syndikovat obsah

Doporučujeme


Facebook a Twitter

gamester je na facebooku

Follow gamester_cz on Twitter


Credits

Gamester.cz je český portál nejen o legendární hře Counter Strike.


Author: PetaCZ
Design: www.ondrejcarda.com
CMS: Drupal založený na Nitobe

© 2006 Gamester.cz
Jakékoliv kopírování obsahu webu včetně převzetí či šíření článků je bez souhlasu autorů zakázáno.