Bioshock Infinite - zbraně a schopnosti
Asi není hráče, který by neslyšel o Bioshock Infinite, hře, která je v poslední době často zobrazovana a propagovaná, buďto v časopisech, trailerech či v článcích. Rozhodl jsem se udělat na tuto hru širší preview, které bude složeno ze tří části. Tady vám přinášim první část pojmenovanou celkem prostě - zbraně a schopnosti.
Zbraně
Do rukou se nám dostane velmi pestrá škála zbraní, samozřejmě všechny budou zabaleny do kabátku z 19. století a už teď vypadají famozně. Pojďme si je trošku přiblížit.
Barnstormer
Long-range rocket-propelled grenade launcher, tedy (RPG). Jedná se o velice silnou zbraň s kapacitou tří raket. Mohli jste si ji všimnout v E3 2011 gameplay demu, kde za její pomoci hlavní hrdina deWitt odstřeloval vzducholoď.
Bird’s Eye
Jedná se o velmi silnou odstřelovací pušku, která se může pochlubit bezchybnou přesností a funkcí nastavení zvětšení.
Broadsider
Sice malá, ale velmi účinná zbraň na střední vzdálenost, s kapacitou 18 nábojů.
China Broom / Heater
Jsou to velmi silné brokovnice na krátkou vzdálenost. Jsou velmi účinné vůči větším skupinkám nepřátel blízko u sebe. Mají kapacitu 8 nábojů, kdy při každém výstřelu musí být znovu nabity.
Huntsman / Burstgun
Poloautomatická puška, která má vůči Bird’s Eye výhodu v rychlosti nabíjení a má větší kapacitu munice, na úkor kratšího rozsahu a snížení přesnosti.
Paddywhacker
Je sice pomalá, ale velmi účinná zbraň na 6 nábojů. Je schopna zabití několika nepřátel na jednu ránu.
Pepper-Mill
Plně automatická zbraň používaná motorizovanými Patrioty. Ken Levine napsal : ,, Jakmile zničíte motorizovaného Patriota, můžete si pepper-mill vzít a použít ji jako těžkou zbraň. To je také jediné místo, kde jde pepper-mill sehnat‘‘
Sky-Hook
Je navržen jak pro dopravu tak pro boj, je nezbytnou součástí Bookrova arzenálu. Nástroj je vybaven řadou zařízení a třemi rotujícími naběrači, které slouží k připojení k dopravním linkám ,,Sky-lines‘‘, vedoucí přes celou Columbii.
Triple R / Repeater
Jedná se o automatickou zbraň na střední vzdálenost s kapacitou 45 nábojů v zásobníku. Vyřeší téměř jakýkoli problém.
Pig / Hail Fire
Granátomet na omezenou vzdálenost. Má obrovské poškození a vysokou rychlost střelby na úkor rozsahu. Obrázek zatím nebyl zveřejněný, stejně tak nic nevíme o Hail Fire, ale je možné, že se bude jednat o plamenomet.
Schopnosti
V Bioshock:Infinite budou k dostání 2 druhy schopností, stabilní a nestabilní.
Stabilní- si budete moci koupit v obchodě s přesnou představou o jeho účinku.
Nestabilní- který většinou najdete a po jeho použití se vám ,,s velkým štěstím‘‘ neurčitá schopnost na určitý čas vylepší.
Ken Levine šéf studia Irrational Games řekl :
,, Problém v předchozích dílech byl v tom, že všechny plasmidy byly stejně silné, protože běžely na stejné energii, tedy ADAMU. V Bioshock:Infinite se budou schopnosti dostavovat v různých velikostech a různých silách, takže ty nejsilnější budete moci použít jen někdy a na určitý čas‘‘.
,, Nyní je budete hledat a nacházet spíše jako zbraně v hrách, které budou mít svůj vlastní počet nabití a použití. Stejně jak se rozhodujete v hrách, kterou zbraň si sebou vezmete, zde se budete rozhodovat mezi schopnostmi‘‘. Ano v Bioshock:Infinite bude počet schopností, které bude moci mít hráč u sebe omezen, na kolik? To ještě nevíme.
Bioshock:Infinite vychází 26.března na PC, Xbox360,PS3 a PSvita
Pěkné okénko do nového Bioschocku, leč na mě je to moc spoiler :D tak sem to nedočetl. Už se na to těším.
Těšíte se na nový Bioshock ?
Steampunk mám rád, ale nechytla mě ani jednička. Uzavřené prostory moc nemusím a možná to je ten důvod.
No,parádní na Bioshock infinite je ta volnost xD