2on2 shotguns pravidla
Turnajový pavouk
- Jedeme single elimination - tzn, kdo prohraje, v turnaji končí. Kdo vyhraje postupuje dále
- Ve čvrtfinále (3. kolo) rozhodují i body - Při počtu 24 teamů se dostaneme do situace (konec třetího kola), kdy nám za výhru postoupí lichý počet teamů. V tomto případě postoupí i ten, kdo prohraje nejtěsnějším rozdílem, aby vznikly 4 teamy. Pokud by nastala rovnost dvou teamů rozhodne o postupu zkrácená hra MR5.
Obecná pravidla
- turnaj se bude odehrávat systémem MR15
- začínající stranu pro každého hráče rozhodne nožíkové kolo
- pokud tým opustí zápas, je zápas automaticky zkontumován ve prospěch soupeře
- pokud hráč nedodá demo o které byl požádán, viz. screenshot s žádostí o demo, zápas skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
- pokud nebudou dodány všechny screenshoty ze zápasu po skončení každé strany, zápas bude neplatný
- pokud se jeden z týmů nedostaví na zápas do 10 minut po určeném čase, zápas automaticky skončí kontumací ve prospěch druhého týmu
- na zápas musí tým nastoupit v počtu dvou hráčů, dohrát jej musí minimálně jeden hráč
- na všech mapách je zákaz nakupování
- je zakázáno používat vlastní modely/skiny zbraní a hráčů, povolené modely jsou:
o Originální modely hráčů ( Steam / NS modely )
o No Animation Models
o HighFPS Models v 1.03 ("Ballhead")
o Condition-Zero Models - vítězný tým vždy IHNED po skončení zápasu odešle všechny screenshoty ze zápasu na mail turnaj@gamester.cz
- demo o které budete požádání uploadujte na nějaký rozumný FREE hosting např.:sendspace.com, do komentářů k turnaji (link) uvedtě Váš nick, nick soupeře a link na stažení dema
- POVOLENY JSOU POUZE BROKOVNICE A NOŽE!
- za jakékoli jiné použité zbraně, včetně veškerých granátů, bude tým postihnut trátou tří kol za každý granát a použití jiné zbraně ( musí být doloženo demem, nebo screenshotem )
Průběh zápasu
- před zahájením každého zápasu se hráči ujistí, zda jsou všichni připraveni
- zápas začne po 3 restartech kola a vypsání ,,LIVE“
- po skončení každé strany, jsou týmy povinni vytvořit screenshot s viditelným skóre
- Při pádu serveru se pokračuje za skóre, při kterém spadl server. Proto při lagu screenujte scoreboard. Pokud však k takové situaci dojde a nebyly odehrány alespoň 4 kola zápasu, začíná se od znova
- ověřte si, že na serveru je opravu váš soupeř, se kterým máte hrát (dle nicku na rozpisu zápasů), aby se vám nějaký moula nenapojil na špatný server a vznikaly by zbytečné komplikace
- pokud dojde k remíze, hraje se prodloužení systémem MR3
In-eye demo
- Jak natočit a uploadnout in eye demo
- každý z týmu, má právo požádat jakéhokoliv hráče o natáčení dema
- požádaní hráči jsou povinni dodat záznam IE dema z mapy ve které o něj byli požádáni, jako důkaz žádosti musíte dodat screenshot s tabulkou (skóre) a jasně viditelnou žádostí
- žádost o demo nemusí obsahovat přesný nick hráče, avšak nesmí být zaměnitelný s jiným hráčem
- příkaz pro nahrávání dema je: record nazev_dema
- příkaz pro ukončená nahrávání dema je: stop
- z důvodu plynulého průběhu turnaje jsou hráči povinni IHNED po skončení zápasu uploadovat demo, pokud o něj byli požádáni, se lhůtou 10 minut
Přerušení zápasu (pauza)
- každý team má právo kdykoliv zápasu na jednu pauzu o maximální délce 5 min
- před pauzou musí hráč upozornit druhého hráče o následujícím přerušením hry a to o jedno kolo předem
- příkaz pro spuštění pauzy bude upřesněn spolu se servery a jejich ovládáním
- před skončením pauzy se hráč ujistí, zda je soupeř připraven
Mapy pro turnaj
aim_glock
aim_glocker
aim_glock_dra
(mapy upraveny na shotguns mod)
PRAVIDLA NEJSOU KONEČNÁ A MOHOU SE DO ZAČÁTKU TURNAJE ZMĚNIT.